Yra daugybę galimybių užsidirbti pinigų internete. Šiame tinklaraštyje pateikiame 11 pagrindinių būdų, kaip galima užsidirbti iš internetinių svetainių.
Uždirbti pinigus internete atrodo labai sunku – ir, be abejo, tai gali būti sunkus darbas. Tačiau jei pataikysite į tinkamą nišą ir turėsite protingą rinkodaros ir pajamų gavimo strategiją, tai gali tapti visavertis būdas, kaip užsidirbti pinigų internetu.
Internete rasite daugybę skirtingų būdų, kaip gauti pelno. Bet jeigu norite užsidirbti pinigų, mūsų atžvilgiu šie 11 būdų yra geriausi.
Gero skaitymo!
11 būdų, kaip uždirbti pinigų iš savo svetainės:
- Reklama
- Partnerių rinkodara (Affiliate marketing)
- Mokėti už paspaudimą (PPC)
- Produktų pardavimas
- Paslaugų pardavimas
- Rėmėjų turinys
- Aukštos kokybės turinys
- Elektroninio pašto ir (arba) telefonų sąrašų sudarymas
- Internetinių seminarų priegloba
- Aukos
- Svetainių pardavimas
Reklama
Skelbimų vietos pardavimas yra tradicinis būdas užsidirbti pinigų internete, ir nors jis užleido vietą kūrybiškesniems svetainių monetizacijos būdams, vis dar išlieka įprasta pelno gavimo taktika.
Ir nebūtinai reikia milijonų peržiūrų per mėnesį, kad tokiu būdu uždirbtumėte padorią sumą pinigų – jei jūsų įmonės svetainė patraukli nedidelei, bet labai tikslingai nišinei auditorijai, galite parduoti skelbimų vietą įmonėms, kurios nori pasiekti šiuos asmenis.
Pavyzdžiui, jei rašote tinklaraštį apie japoniškų motociklų priežiūrą ir turite lojalių skaitytojų, galite parduoti skelbimų vietą, tarkime, bendrovėms, kurios parduoda šių tipų motociklų dalis.
Pavyzdys:
Laikraščių svetainės paprastai labai priklauso nuo skelbimų vietos pardavimo. Jei apsilankysite „Delfi“ svetainėje, pamatysite statinių ir vaizdo skelbimų mišinį, kuriame skelbiami įvairūs skelbimai, pradedant vaistais ir baigiant sportu, o tai atspindi plačią demografinę auditoriją.
Partnerių rinkodara (affiliate marketing)
Partnerių rinkodara ir partnerystės nuorodos yra vis populiaresnis svetainių ir tinklaraščių pajamų gavimo būdas. Pagal šią sistemą galite pasirinkti partnerių programą, pavyzdžiui, „Amazon“ arba lietuvių sukurtą projektą „Hostinger“. Tada sukuriate partnerių nuorodą, kurią paskelbiate savo svetainėje ir rekomenduojate savo auditorijai.
Jei vienas iš jūsų klientų spustelės nuorodą ir nusipirks produktą ar paslaugą, gausite komisinius už šį pardavimą. Šis komisinis atlyginimas gali būti didelis – nuo 1 iki 10 %.
Realus pavyzdys: „Wirecutter“ atlieka elektronikos ir vartojimo prekių apžvalgas ir turi partnerių nuorodų. Svetainės tikslas – padėti žmonėms rasti geriausius plataus vartojimo produktus, todėl klientai pasitiki jų rekomendacijomis ir perka naudodamiesi jų nuorodomis, taip uždirbdami svetainės savininkui komisinius.
Mokėti už paspaudimą (PPC)
Pastaraisiais metais mokėjimas už paspaudimą labai išpopuliarėjo pirmiausia dėl „Google“, bet taip pat ir dėl kitų paieškos sistemų. PPC leidžia reklamuotojams pasiekti tikslingesnę auditoriją, pateikiant skelbimus paieškos sistemose pagal konkrečius raktinius žodžius.
Pagal „Google Adsense“ programą interneto svetainės gali savo interneto svetainėje skelbti paieškos sistemoje patalpintus skelbimus ir taip gauti pajamų. Google suteikia kodą, kurį galite įterpti į svetainę, pagal kurį nustatoma, kokį turinį turite.
Realaus pasaulio pavyzdys: Nereikia toli ieškoti svetainių, kuriose veikia „Google Adsense“ skelbimai. Paprastai dažniausiai jų rasite tinklaraščiuose, kuriuose kalbama apie plataus vartojimo produktus.
Produktų pardavinėjimas (e-komercija)
Produktų pardavimas yra tradicinis būdas užsidirbti pinigų internete. Jums reikia turėti produktų, kuriuos norite pardavinėti. Tuomet juos reklamuojate savo svetainėje arba socialiniuose tinkluose ir parduodate lankytojams per savo elektroninę parduotuvę arba kitose platformose, tokiose kaip „Amazon“, „Etsy“ ir kt. Pagal šį modelį naudotumėte integruotą rinkodaros strategiją, kuri gali apimti PPC reklamą arba el. pašto rinkodarą, kad pritrauktumėte lankytojus, kurie naršytų jūsų produktus ir pirktų.
Kas yra elektroninė prekyba? Išsamus pardavimo internetu gidas
Paslaugų pardavinėjimas
Paslaugų pardavimas yra dar vienas įprastas būdas užsidirbti pinigų internete. Jis panašus į produktų pardavimą, tačiau turi keletą esminių skirtumų. Skirtingai nei parduodant produktus, kai tik išsiunčiate produktą klientui, sandoris baigiasi. Tačiau parduodami paslaugas, Jūs suteikiate nauda savo darbais ar pagalba klientui.
Realaus pasaulio pavyzdys: „Paslaugos.lt“ – tai svetainė, kurioje laisvai samdomi asmenys (freelanceriai) siūlo savo paslaugas. Žmonės, kuriems reikia svetainės sukūrimo, grafinio dizaino ar kitų paslaugų, gali lengvai surasti specialistą, kuris jiems padės.
Rėmėjų turinys
Jei jūsų internetinė svetainė turi nuolatinį srautą, galite gauti remėjų, kurie už tam tikrą pinigų sumą norės, kad patalpintumėte jų reklamą ar turinį savo svetainėje. Dažniausiai remėjai parašo straipsnį, kuris yra šiek tiek informacinis, bet daugiausia reklaminis. Toks straipsnis turi standartinį turinio formatą, tačiau jame aiškiai jaučiamas reklaminis tonas, ir jį tuomet įkeliate į jūsų svetainę.
Privalote informuoti skaitytojus, kad tai yra remiamasis turinys, paprastai virš antraštės pateikdami paprastą antraštę „Rėmiamasis turinys“. Padės apsisaugoti nuo to, kad remiamas turinys neužgožtų originalaus turinio.
Realus pavyzdys: „BuzzFeed“ paprastai reklamuojamus įrašus įterpia į savo įprastą turinį. Pagal įprastą praktiką jie aiškiai pažymi, kad straipsnis yra remiamasis turinys, kad neklaidintų skaitytojų.
Aukštos kokybės turinys
Jei jūs turite gerbėjų, norinčių gauti daugiau turinio iš jūsų, galite dalį turinio uždėti už mokamos sienos. Nuolat skelbkite nemokamą turinį, bet geriausią ar įdomiausią informaciją ar turinį palikite „Mokamai“ prenumeratai.
Taip svetainė išvengs rėmėjų pranešimų ir reklamų netvarkos, o tai taip pat suteiks svetainei aukščiausios kokybės įspūdį, todėl atrodys, kad ją verta prenumeruoti. Naudokitės turinio valdymo sistema, kad išlaikytumėte atskirus nemokamo ir aukščiausios kokybės turinio srautus.
Realaus pasaulio pavyzdys: Patreon yra platforma, leidžianti turinio kūrėjams pardavinėti aukščiausios kokybės prenumeratas. Pavyzdžiui, populiarus podkastas gali siūlyti dvi laidas per savaitę – vieną nemokamą versiją, o kitą – tik prenumeratoriams.
Elektroninio pašto ir (arba) telefonų sąrašų sudarymas
Daugelyje svetainių sudaromi išsamūs vardų ir pavardžių sąrašai su kontaktine informacija, pavyzdžiui, el. pašto adresais ir telefono numeriais. Paskui jie šiuos sąrašus parduoda trečiosioms šalims, kad šios galėtų siūsti reklamą ir produktais.
Elektroninio pašto ar telefonų sąrašo kaina labai skiriasi ir priklauso nuo to, kokioje pramonės šakoje dirbate arba nuo potencialių klientų kokybės, tačiau stiprus klientų sąrašas gali būti parduodamas už šimtus eurų už tūkstantį elektroninių laiškų. Prastesnės kokybės sąrašas gali kainuoti apie 10-20 eurų už tūkstantį elektroninių laiškų.
Realaus pasaulio pavyzdys: „NextMark“ yra bendrovė, kuri siūlo dešimtis tūkstančių sąrašų, kuriuos galite įsigyti. Sąrašai apima įvairias pramonės šakas ir gali būti suskirstyti pagal tai, ar norite tik telefono numerių, ar ir el. pašto adresų.
Internetinių seminarų priegloba
Internetiniai seminarai tampa vis labiau paplitusiu būdu užmegzti ryšį su auditorija. Jūsų svetainėje gali būti rengiamas nemokamas internetinis seminaras, kuriame reklamuojamas produktas ir kurį galima patalpinti už mokamos sienos, arba internetinis seminaras, skirtas tiesiog prekės ženklo plėtrai ar pozicionavimui.
Internetinių seminarų seriją galima padaryti į mokomąjį vaizdo įrašą, kurį vėliau bus galima parduoti svetainėje. Žiniatinklio seminarai yra puikus būdas parduoti žinias arba reklamuoti produktus.
Realaus pasaulio pavyzdys: „Wells Fargo“ siūlo internetinių seminarų seriją, kurios tikslas – mokyti klientus finansinių pagrindų ir kartu reklamuoti savo bankininkystės produktus.
Aukos
Rečiau pasitaikantis, bet jokiu būdu ne neįprastas pajamų gavimo būdas – tiesiogiai prašyti savo auditorijos aukoti. Tai labiau paplitusi ne pelno siekiančių svetainių strategija, nes ji remiasi skaitytojų labdaringumu. Paprastai ši strategija susijusi su rinkodara, kad esate vertas investicijų, arba su jūsų teikiamų paslaugų, dėl kurių svetainė verta aukų.
Realaus pasaulio pavyzdys: Vikipedija yra bene geriausiai žinomas svetainės, kuri veikia tik iš aukų, pavyzdys. Svetainė visiškai vengia reklamos, o pasikliauja milijonų žmonių, kurie kasdien naudojasi svetaine, dosnumu.
Svetainių pardavimas
Jei palaipsniui sukūrėte stiprią savo svetainės auditoriją ir prekės ženklą, gali būti, kad atėjo laikas ją parduoti kam nors, norinčiam perimti valdymą. Trūkumas yra tas, kad neteksite reguliaraus pajamų srauto, tačiau privalumas yra tas, kad gausite didelę vienkartinę išmoką ir jums nebereikės spręsti kasdienių galvos skausmų, susijusių su interneto verslo valdymu.
Realus pavyzdys: Jei norite įsivaizduoti, kokia yra viršutinė tik interneto svetainėje veikiančio verslo pardavimo riba, 2016 m. „LinkedIn“ buvo parduota „Microsoft“ už 26,2 mlrd. Tai tikriausiai gerokai daugiau, nei kada nors parduosite savo interneto svetainę, tačiau tai rodo, kad interneto svetainėmis grindžiamas verslas gali būti gana vertingas.